Moto Novinky

Změna otevírací doby od 9.10.

09. 10. 2017

Změna otevírací doby prodejny

Představujeme: Action Shirt

22. 08. 2017

Protektorovaná košile, jako spodní vrstva pod bundy Studio Collection

Novinka Knox Zephyr Shirt

27. 07. 2017

Stylová letní prodyšná bunda s unikátními chrániči MICRO-LOCK.

Zobrazit všechny aktuality

 

Nejčtenější

Nová reklamní kampaň- nová videa

(přečteno: 8652x)

Video spot James Ellison - Knox Contour

(přečteno: 5597x)

Knox v motorsportu

(přečteno: 4310x)

Knox v MotoGP - vydařené finále

(přečteno: 4059x)

Novinka Knox Rukavice

(přečteno: 3975x)

Reference

Reakce jednoho z našich zákazníků na použití páteřového chrániče KNOX

"Nemohu si pomoci, ale díky událostem uplynulých čtrnácti dní, jsem se rozhodl Vám napsat několik řádek.Na jaře tohoto roku jsem si dovolil Vás kontaktovat a ptal jsem se na páteřové chrániče. Díky Vašemu vstřícnému postoji jsem se nakonec rozhodl pro koupi páteřového chrániče od firmy KNOX, konkrétně model Ricochet.Z počátku jsem na jeho nošení nebyl vůbec zvyklý a také mi to připadalo poněkud hloupé. Postupem času se mi však stal v užívání takovou samozřejmostí, jakou je například přilba a navíc jsem měl pocit příjemně zpevněných zad.Vše, co se jízdy na motocyklu týče, probíhalo bez sebemenšího problému a to až do soboty 20. srpna 2005. Tehdy mi odbočující automobil nedal přednost v jízdě a i když jsem se sebevíce snažil kolizi odvrátit, nepodařilo se mi to. Ano a už jsem letěl…….
Nevím jak dlouho ani jak daleko a navíc jsem toho při zvedání se ze země před autem ani mnoho neregistroval. Ale až teď, s odstupem času, si i podle polohy a zbarvení modřin uvědomuji, jak asi pád vypadal. Nejspíše jsem dopadl na záda a levý bok. Tak a již jsem to vyslovil - záda. Když si uvědomím, že celý náraz utlumil právě ten páteřový chránič, pak mohu jen konstatovat, že jsem vděčný za tu myšlenku si jej pořídit a i když by i od jiné značky možná splnil svoji funkci, tak to byl právě KNOX Ricochet, který mi, alespoň tomu věřím, uchránil zdraví.
I když bych onu sobotu nejraději vymazal z kalendáře, jsem rád, že to dopadlo tak jak to dopadlo. Tedy alespoň dobře pro mě - motorka je na tom podstatně hůř….. Až bude ale opravena, tak k dalšímu ježdění se určitě pustím jen s Ricochetem na zádech.

S pozdravem Jan Sucharda, Náchod (myristica@seznam.cz)

PS: Teď sedím doma a léčím se a při pohledu na rozbitou motorku, tak mám potřebu se z toho alespoň trochu vypovídat ........."

Pár slov o bezpečnosti při jízdě na motocyklu


„Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k Tobě“ – jednoduché motto, které by se mohlo volně převést na: „Jezdi tak, jak chceš, aby jezdili ostatní“ . Pokud sedáme na motorku nebo do auta, nikdy bychom si neměli zapomenout svůj rozum.

Vím, že adrenalin, který se rozlévá po těle při rychlosti 200 km/h, je nepopsatelným zážitkem vzrušení. Ale tyto zážitky bychom si měli nechávat na veřejnosti uzavřené komunikace. Jinak se o nás bude dál tvrdit, že jezdíme jako ta zvířátka z chlívku, že jsme dárci orgánů.

Může nastat i taková situace, že po nehodě motocyklu se nikdo ani neohlédne, protože si bude říkat, že motocyklista neměl jet tak, jak jel, protože to byl určitě jeden z těch, kdo předjížděl i na plné čáře nebo dokonce zprava. Jeden z těch, který nechával svůj rozum doma na věšáku.

Počet dopravních prostředků pohybujících se po českých komunikacích neustále roste, provoz houstne. Je tedy zapotřebí větší opatrnosti, předvídavosti ale především tolerance. Každý může udělat chybu, ovšem jde o to, jak na ní okolí zareaguje. Tím, že daného jedince „vytroubíme“, z něj uděláme leda stresovaného řidiče, který může způsobit třeba i dopravní nehodu. Pokud chybu přejdeme s klidem bez projevů hněvu či násilí, chybující řidič si jí jistě uvědomí a ponaučí se z ní. Třeba když nám někdo vjede do cesty z vedlejší silnice, nedal mi předost, říkáte si, ale co když Vás vážně neviděl? Zamysleme se, zda jsme skutečně vidět, zda nejedeme příliš rychle. Je lepší ubrat a čekat, že se může něco stát, než přidat a říkat si, že tomu ujedeme. Jsme stále ti zranitelnější a neměli bychom na to zapomínat. Měli bychom se logicky více chránit.

Bezpečnostní prvky můžeme rozdělit do dvou skupin:

Aktivní prvky – k nim bezpochyby patří ABS (protiblokovací systém brzd), tlumič řízení, posilovač brzd nebo propojené brzdové systémy, které při stisknutí páčky uvedou v činnost druhou brzdu, avšak s omezeným účinkem. Tato technická zařízení jsou však na české poměry dost drahá v řádu 10-ti a více tisíc korun. V neposlední řadě patří do této skupiny také bezvadný technický stav motocyklu. Rozhodně se vyplatí nepodceňovat krátkou prohlídku technického stavu motocyklu před každým vyjetím, jako je např. stav a nahuštění pneumatik, vůle řetězu, kontrola funkčnosti brzd, veškerého osvětlení apod.

Pasivní prvky - sem lze zařadit zdokonalování vědomostí a dovedností jezdce pomocí individuálního studia knih, časopisů a ostatních materiálů, po kterém by mělo následovat praktické cvičení. Zde ovšem výsledek nemusí být vždy shodný s popisem ve studovaných materiálech. Skupinové vzdělávání pokrývající teoretické znalosti a praktická cvičení bezpečné jízdy zatím v České republice nejsou, pomineme-li svezení se na okruhu za profesionálním závodníkem. Ovšem takové svezení nemá s bezpečnou jízdou v běžném provozu nic společného. Posledním prvkem této skupiny je vybavení motocyklisty a spolujezdce.

Na těchto stránkách se můžete seznámit s výrobky KNOX, které mohou přispět svým nezanedbatelným dílem k Vaší bezpečnosti.

Závěrem už jen krátce o cenách, které ať chceme nebo ne, hrají důležitou roli při rozhodování o případné koupi chráničů a dalšího bezpečnostního vybavení. Zkuste porovnat ceny značkových páteřových chráničů KNOX, např. Kompakt (s veškerou dostupnou technologií a použitím struktury "Honeycomb") za 2.490,- Kč s neznačkovými pateřovými chrániči za ceny okolo 800,- Kč. Pak už je opět jen na Vás, zda se budete řídit naším heslem, použitým v odkazu "Materiály": Bohužel, žádný ochranný prvek nezajistí 100% ochranu lidského života. O tom pracovníci anesteziologicko-resuscitačních oddělení a pohřebních ústavů něco vědí. Chraňme se před nimi stejně jako před piráty českých silnic!

Určitě není jedno, jaký "kus plastu" má chránit Vaše zdraví. Chcete-li mít 100% jistotu, vyberte si chrániče KNOX!